Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:17:38+01:00

1. -x-3y=5
y=-2x

-x-3(-2x)=5
y=-2x

-x+6x=5
y=-2x

5x=5
y=-2x

x=1
y=-2 *1

x=1
y=-2


2.
3x+y =10
y=2x

3x+2x=10
y=2x

x=2
y=4

3.
4x-y=6
y=x

4x-x=6
y=x

3x=6
y=x

x=2
y=2
2010-02-22T23:49:05+01:00
1.
-x-3y=5
y=-2x

-x-3(-2x)=5
-x+6x=5
5x=5
x=1

y=-2*1
y=-2


2.
3x+y=10
y=2x

3x+2x=10
5x=10
x=2

y=2*2
y=4



3.
4x-y=6
y=x

4x-x=6
3x=6
x=2

y=2