Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:59:16+01:00
Wady mieszkania w mieście:
1.Dużo zanieczyszczeń.
2.Przeludnienie.
3.Hałas.
4.Ludzie żyją w ciągłym biegu.
5.Korki na drogach6.mało zieleni
7. Trzeba mieć dużo pieniędzy aby dobrze żyć

Wady mieszkania na wsi:
1.Kłopoty związane z komunikacją.
2.Mniej dużych sklepów.
3.Wszyscy się znają.
4.Ludzie na wsi są wścibscy.
5.Wszędzie jest daleko.

Zalety mieszkania w mieście:
1.Więcej sklepów.
2.Brak problemów związanych z komunikacją.
3.Mnóstwo rozrywek
4.Różnorodne atrakcje.
5.Jest się bardziej anonimowym
6. Większy rynek pracy

Zalety mieszkania na wsi:
1.Więcej ciszy i spokoju.
2.Świeże powietrze.
3.Mało ludzi.
4.Ludzie nie przywiązują wagi do ubrania.
2 3 2
2010-02-22T18:01:42+01:00
Na wsi
zalety: świeże powietrze, cisza
wady: mało sklepów, brak miejsc publicznych np kina, kłopoty z komunikacją,

W mieście
zalety: łatwiej można dostać pracę, większe możliwości do rozwijania się, więcej sklepów
wady: zanieczyszczenia, korki, hałas

2 1 2