Odpowiedzi

2010-02-22T18:08:55+01:00
Zad 2

P=axh/2
a=7cm
h=3cm
p=7cmx3cm/2=21cm²=10,5cm²

P=axh/2
a=4cm
h=9cm
P=4cmx9cm/2=18 cm² (skróć 4 z 2)

P=axh/2
a=5cm
h=4cm
P=5cmx4cm/2=10cm² (skróć 4 z 2)

zad 2 str 103

P=(a+b)xh/2
a=26cm
b=26cm:2=13cm
h=12cm
P=(26cm+13cm)x12cm/2=39cmx6cm=234cm²

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:20:00+01:00
Zadanie2/102
a) h2=cm
a=9-2=7cm
P=3*7kreska ułamkowa 2=21kreska ułamkowa2=10,5cm kwadratowego
b)h=9cm
a=5-1=4cm
P=9*4 kreska ułamkowa 2a to można skrócić czyli 4/2=2 nad kreską ułamkową a pod 1=18cmkwadratowych
c)a2=9-4=5
h2=4cm
P=12*4 kreska ułamkowa2 i tu też można skrócić 4 to 2 i 2 to1
=10cm kwadratowych
zadanie2/103
a=26cm
b=26/2=13cm
h=12cm
p=26+13*12kreska ułamkowa 2= można skrócić 12z2to 6 i 2 z 2 to 1= 234cm kwadratowych
ps. napewno dobrze bo robiliśmy te zadanie na ocenę