Karol pisał pod koniec koniec semestru testy : z języka polskiego, z języka angielskiego i z matematyki Test uznaje się za zaliczony gdy zdający zdobędzie ponad 60 % punktów. Które testy zaliczył Karol?

j.polski 19pkt/30pkt.
j.angielski 28pkt/45pkt.
matematyka 23pkt/40pkt.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T21:10:44+02:00
Polski 19/30 = 0,63 = 63% ZALICZONY
angielski 28/45 = 0,62 = 62% ZALICZONY
matematyka =0,575 = 57,5% NIEZALICZONY.
13 4 13
2009-10-15T21:12:50+02:00
19---x%
30--- 100%

X=(19×100)÷30
x= 63,33 test zaliczony z polskiego



28 - X%
45 - 100%
X=(28×100)÷45
X=62,22 test zaliczony z angola


23 - X%
40 - 100%
X=(23×100)÷40
X=57,5 test nie zaliczony z matematyki



8 4 8
2009-10-15T21:14:10+02:00
Też to miałam:
30-100% 45-100%
x-60% x-60%
x=30*60/100=18 x=45*60/100=27

40-100%
x-60%
x=40*60/100=24
Odp.Karol zaliczył testy z j.polskiego i j.angielskiego
7 3 7