Odpowiedzi

2010-02-22T19:03:44+01:00
Kto przystępuje do sakramentu pokuty (pojednania) a potem do komunii świętej żyje w pryjaxni z Panem. okazuje w ten sposób że wypełnia polecenia Boze. jeśli jest dobry, pomaga innym itp żyje zgodnie z jego wolą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:05:40+01:00
Kto spożywa moje ciało - bierze na siebie odpowiedzialność, że chce spotkać się z Jezusem i być z nim aż do postąpienia grzechu.
I krew moją pije - Swą duszę oblewa mą duszą (jest posłuszny bogu)
Trwa we mnie a ja w nim - Będzie ze mną duszą i Ciałem ( zgodny, posłuszny i pokorny), dozna raju i miłości bożej dopóki nie zgrzeszy.

Zsumujmy to :

Kto przyjmować mnie będzie do swego serca temu ja będę służył po wieki i pomagał w każdym trudzie.


Dodam na końcu, że na tym portalu moim zdaniem nie trzeba patrzeć na punkty ale pomóc potrzebującym w potrzebie, nie każdy musi być genniuszem ;)
1 5 1