Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:03:12+01:00
Liczba pojedyncza on
Liczba mnoga oni
rodzaj żeński ona
Rodzaj męski on
rodzaj nijaki ono
1 5 1
2010-02-22T18:03:54+01:00
L. poj.
on
l. mn.
oni

rodzaj męski - on
rodzaj żeński - ona
rodzaj nijaki - ono
1 2 1
2010-02-22T23:17:08+01:00
Liczba pojedyncza:
on
Liczba mnoga:
oni
rodzaj żeński:
ona
Rodzaj męski:
on
rodzaj nijaki:
ono

Pozdrawiam :)