Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:21:24+01:00
Młodzi ludzie są bardzo ulegli. W dzisiejszym świecie o to nie trudno. Ze wszystkich stron atakują nas różne pociągające, choć złe rzeczy. Alkohol, używki czy kłamstwo... Jest to z pewnością też wpływ reklamy. Jednak działa to jak takie lasso, na które jest człowiek złapany i przyciągany, coraz bliżej i bliżej. Staje sie jakby przywiąznay do grzechu.
Tylko od niego zależy co z tym zrobi, czy da rady się wyzwolić i czy dobro zwycięży!
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T19:55:33+01:00
W dzisiejszym świecie młodzi ludzie najczęściej podążają za szatanem.Nie chcą chodzić do kościoła,spowiedzi oraz przyjmować komuni Świętej.