Odpowiedzi

2010-02-22T18:11:55+01:00
Ponieważ ziemia ma ksztalt elipsy jest spłaszczona na biegunach
1 2 1
2010-02-22T18:46:11+01:00
Ziemia ma kształt spłaszczonej kuli ponieważ obraca się wokól własnej osi. Ziemia ma kształt elipsy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T22:52:40+01:00
Ponieważ Ziemia ma kształt elipsy i jest spłaszczona na biegunach. Dodatkowo obraca się wokół własnej osi.

Pozdrawiam :)
1 3 1