Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:12:30+01:00
1. Kiedy poszliśmy do kina padał śnieg.
2. Miałem na sobie płaszcz kiedy zaczął padać deszcz.
3. Oglądaliśmy TV kiedy mój ojciec przyszedł.
4. Kiedy telefon zadzwonił, Gary czekał na autobus.

liczę na naj.
2010-02-22T21:06:08+01:00
1. Kiedy my poszliśmy do kina padał śnieg.
2. Byłam ubrana w płaszcz kiedy zaczął padać deszcz.
3. Oglądaliśmy TV kiedy przyszedł mój tata.
4. Kiedy telefon zadzwonił, Gary czekał na bus-a.