Odpowiedzi

2009-10-15T21:24:46+02:00
X³+5x²-9x-45=0
x²(x+5)-9(x+5)=0
(x²-9)(x+5)=0
(x-3)(x+3)(x+5)=0
x-3=0, x=3
x+3=0, x=-3
x+5=0, x=-5
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T23:34:43+02:00
X³+5x²-9x-45=0
x²(x+5)-9(x+5)=0
(x+5)(x²-9)=0
(x-3)(x+3)(x+5)=0
x-3=0v x+3=0v x+5=0
x=3v x=-3vx=-5
4 2 4
2009-10-15T23:40:06+02:00
=x kwadrat [x+5] - 9[ x+5 } =[x kwadrat -9] { x+ 5] =[x+3][x-3}[x+5] czyli x= 3 lub -3 lub -5 pozdrawiam
1 1 1