Odpowiedzi

2010-02-22T18:16:14+01:00
Aby umocnić swoją wiarę ... hmmm przede wszystkim trzeba wierzyć !!! Ale aby umocnić , najlepsze są pielgrzymi możesz poznać nowych ludzi , wymienić się doświatczeniami ...
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:17:13+01:00
Możesz chodzić do Kościoła, czytać Biblię, odmawiać Pacież, głosić Ewangelie, przystępować do sakramentów św.
7 3 7
2010-02-22T18:17:38+01:00
Przede wszystkim mogę prosić Pana o pomoc, właśnie w umocnieniu się w wierze. Na pewno pomoże, jeśli będzie widział choć najmniejsze zaangażowanie z naszej strony. Możemy starać się z nim rozmawiać, dziękować za najdrobniejszą rzecz, albo prosić (przez co mocniej ufać). To z pewnością nas do niego zbliży i umocni w wierze. Możemy również słuchać kazań i Słowa Bożego, chociaż często się trudno skupić. Można więc spróbować w domu, na swoją rękę, przecyztać fragment z Pisma Świętego, który będzie odpowiedzią, pomocą czy drogowskazem.
8 4 8