Napisz krótką (ok.10 zdań) charakterystykę swojej najlepszej koleżanki. Podkreśl wszystkie orzeczenia imienne.

Osoba może być wymyślona więc... zdaję się na waszą wyobraźnię.. :) Charakterystyka ma zawierać jak najwięcej orzeczeń imiennych.

2

Odpowiedzi

2010-02-22T18:22:35+01:00
Olga XXXXXXXXX, bo tak brzmi jej imię i nazwisko, to wspaniała dziewczyna. Poznałem ją na moim osiedlu. Znamy się już bardzo długo. Olga ma wysmukłą sylwetkę, trzyma się zawsze prosto. Moja koleżanka ma interesującą twarz, w której dominują duże zielone oczy, harmonizujące z jej cerą. Zauważyć w nich można często iskierki wesołości lub błyski gniewu, gdy dzieje się coś złego. Zgrabny nos i usta często uśmiechnięte dopełniają reszty portretu.
Zdarza się jednak, że oblicze Olgi jest posępne, a oczy bardzo zamyślone. Dzieje się to zawsze wówczas, gdy Olga ma problem i zastanawia się jak go rozwiązać. A problemów ?na jej głowie? otoczonej burzą ciemnych, falujących włosów jest zawsze wiele. Daje sobie jednak z nimi radę.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:56:29+01:00
Joasia.
Moją najlepszą koleżanką, przyjacióką rzekłabym.
jej przyjaźń, jest dla mnie jak drogi balsam...
Pogodna, zawsze uśmiechnięta pośród zachmurzonych twarzy; ot taki mój umiłowany promień słońca, którym Asia dzielić się uwielbia.
Nie czuję się samotna, Ona zawsze uściska w samotności.
A gdy trudności mnie dopadają, ona zawsze daje mi schronienie.
Joasia to radość w największym mym smutku.
Ona zawsze pomnaża to, co w życiu dobre.
Dzieli to co złe.
Kiedy radzi,nie stara sie sprawić przyjemności lecz pomóc.
Asia to przyjaciłka, która chroni przed upadkiem.
Jest potężną mą obroną. skarb mój wielki.
6 3 6