Odpowiedzi

2010-02-22T18:19:33+01:00
Kijanka Po pewnym czasie przekształca się w dorosłego płaza, jednak przed całkowitym przeobrażeniem fizycznym, prezentuje wiele cech typowych dla ryb - prowadzi wodny tryb życia, porusza się, odżywia i wygląda podobnie do ryby, oddycha skrzelami, ma ogon pionowo otoczony płetwą, stanowiący główną siłę napędową Żaba Żaby mają sylwetkę charakterystyczną dla wszystkich płazów bezogonowych: ciało krótkie, spłaszczone, pokryte nagą skórą. Palce tylnych nóg spięte błoną pławną. Język wąski, długi, rozwidlony, wyrzucany, lepki
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:27:50+01:00
1)kijanka posiada ogon a żaba nie
2)kijanka ma skrzela, żaba - płuca
3)kijanka żyje w wodzie a żaba na lądzie
4)kijanka ma niewykształcone narządy rozrodcze
5)różnią się kolorem
17 4 17