Odpowiedzi

2010-02-22T18:21:11+01:00
UWAGA UWAGA!!!!
serdecznie zapraszam wszystkich na przedstawienie pt. "Demeter i Kora" w dniu 1 marca 2010 roku o godzinie 10.45 w szkole podstawowej nr 3 przy ulicy norwida 10
2010-02-22T18:21:32+01:00
Uwaga!!!!!!!


1 marca 1010 r. w szkole podstawowej nr. 3 na ulicy Norwida 10. odbędzie sie przedstawienie pt. ,, Demeter i Kora". Przychodzimy do szkoły na 10:45. Serdecznie zapraszamy!!
Oczekujemy jak najwięcej gości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:23:16+01:00
Uwaga!!! Uwaga!!!
Dnia 1 marca 2010 roku o godzinie 10:45 odbędzie się przedstawienie
pt;" Demeter i Kora",w(np sali gimnastycznej).
Serdzecznie zapraszamy wszystkich uczniów. Będzie ciekawie i sympatycznie.

Zapraszamy kl.........