Zad. 1
Oblicz wysokośc trójkąta równobocznego o boku :
a) 1 dm
b) 2 cm
c) 14 dm
d) 24 cm

zad. 11
Oblicz długośc boku trójkąta równobocznego, którego wysokośc wynosi :
a) √3 cm
b) √12 cm
c) 6 cm
d) 1,5 cm

zad. 3
Oblicz wysokośc trójkąta równobocznego wiedząc, że pole kwadratu zbudowanego na jego boku jest równe :
a) 1dm²
b) 25 cm²
c) 144 dm²
d) 256 cm²

wzór = h = a√3 nad 2 (nad, czyli kreska ułamkowa)

2

Odpowiedzi

2010-02-22T18:23:58+01:00
Zad 1
a)0,5 i pierwiastek z 3dm
b)1 i pierwiastek z 3dm
c)7 i pier. z 3dm
d)12 i pier. z 3dm

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T18:24:45+01:00
Zad 1
a) √3/2
b) √3
c) 7√3
d) 12√3

zad. 11
a) 2
b) 4
c) 6√3
d) √3