Odpowiedzi

2010-02-22T18:20:12+01:00
Np.
Mój pies wabi się ............ . Jest rasy labrador i ma biszkoptowa sierść .Lubie sie z nim bawic.Mieszka w........... .
najczęściej bawi sie........... .Jest moim ulubionym zwierzakiem i bardzo go kocham.jest wzrostu ok................. .



to moja odpowiedz jezeli chcesz to mozesz do pisac jeszcze pare rzeczy
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:23:31+01:00
Mam kochanego psa. Ma na imię ......... Jest naprawdę kochanym labladorkiem. Jego sierść jest barwy biszkoptowej. To kochane zwierzątko do którego mogę się przytulić. Razem wychodzimy na spacery, odprowadza mnie na przystanek autobusowy oraz czeka na mnie przed domem. Bardzo go lubię. Jest wyśmienitym zwierzaczkiem w domu. Nie hałasuje i nie brudzi.
10 4 10
2010-02-22T18:25:21+01:00
Opisuję moje zwierzątko.
Moim zwierzątkiem jest pies rasy lablador.
Pies jest biszkoptowej maści. Jest ładny, można się z nim pobawić, nie jest zbyt groźny. Mój pies umie dużo sztuczek. Często z nim chodzę na spacer.
Moim zdanie jest to najfajniejszy pies.

<<<Mam nadzieję, że trochę pomogłem, wystarczy to trochę rozwinąć i powinna wyjść z tego dobra praca>>>>
14 4 14