Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:21:32+01:00
Jak?
kolorowo
dobrze
brzydko


gdzie?
nad morzem
w domu
na podwórku

kiedy?
jutro
wczoraj
pojutrze
17 4 17
2010-02-22T18:23:16+01:00
Jak? ładnie uważnie pięknie gdzie? blisko daleko wysoko kiedy? dziś jutro pojutrze



6 3 6
2010-02-22T18:24:56+01:00
Jak?
głupio
nudno
Śmiesznie
gdzie?
W miescie
w parku
w samochodzie
kiedy?
wczoraj
dzisiaj
jutro
6 3 6