Odpowiedzi

2010-02-22T18:25:04+01:00
A) 16*7/8 =2*7=14
B)9/14*28=9*2=18

C)6*4/15=24/15
D)10*7/12=5*7/6=35/6
E)9*5/21=3*5/7=15/7
F)5/18*12=5/3*2=10/3
G)8/21*9=8/7*3=24/7
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:28:24+01:00
A) 16*7/8 =112/8=14

B)9/14*28=9/392=43 i 5/392


C)6*4/15=24/15= 1 i 9/15

D)10*7/12=70/12=5 i 10/12 = 5 i 5/6

E)9*5/21=45/21=2 i 3/45


F)5/18*12=5/216

G)8/21*9=8/189

21 2 21