Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:24:56+01:00
Wielki Post jest po to, aby łatwiej nam było przyswoić sobie ofiarowaną nam łaskę zbawienia. Jest on czterdziestodniowym okresem przygotowania do Świąt Wielkanocnych, aby godnie przyjąć Zmartwychwstałego Pana.
7 2 7
2010-02-22T19:14:25+01:00
Wielki Post – czas pokuty, przygotowujący do przeżycia największych świąt dla chrześcijan, Świąt Wielkanocy. Obejmuje on okres liczony od Środy Popielcowej do Mszy Wieczerzy Pańskiej w Wielki Czwartek. Tradycyjnie Wielki Post określany bywa jako czterdziestodniowy , choć w rzeczywistości obejmuje 46 dni kalendarzowych.

Mam nadzieję że oks :)
6 5 6