Odpowiedzi

2010-02-22T18:26:41+01:00
Manna z nieba- niespodziewane powodzenie
Kraina mlekiem i modem płynąca- Kraina wszelkiego dostatku
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:35:43+01:00
1. zakazany owoc - coś zakazanego, grzech, pokusa.
2. egipskie ciemności - ciemność zupełna, całkowita, nieprzenikniona.
3. rzucać perły przed wieprze - ofiarowywać coś wartościowego komuś, kto na to nie zasługuje i nie potrafi tego docenić.
4. salomonowy wyrok - wyrok sprawiedliwy, mądry.
5. alfa i omega - ktoś bardzo mądry w danej dziedzinie.
6. hiobowe wieści - wieści smutne, tragiczne, fatalne.
7. manna z nieba - cos niespodziewanego, niespodzianka.
8. żona lota - ktos kto odznacza sie niezwykłą ciekawością.
9. umywać od czegoś ręce - wyżec się jakiegoś czynu. Zrzucić z siebie jakieś grzemie, ciężar.