Odpowiedzi

2010-02-22T18:27:42+01:00
Jeżeli ktoś jest idealny to nie można go już zmienić na lepsze.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T18:32:24+01:00
Ideały nie istnieją.
Bycie idealnym, to pojecie elastyczne, bo każdy ma inną percepcję doskonałości.
Kiedyś mój profesor powiedział, że w życiu ważna jest droga, a nie sam cel...i miał rację.
Ważne jest dążenie, a nie samo osiągnięcie...:)
3 1 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T18:44:28+01:00
Oznacza to że ma dużą wiedzę, nie ma kompleksów, jest piekny w całej okazałości, ma kochajacą rodzinę, jest bogaty, kulturalny, uczciwy nikomu nie robi na złość, jest miły,hojny,uczynny,trosliwy,koleżeński,pomocny i posiada wiele cech dobrego obywatela . W rzeczywistości taki człowiek nie istnieje.
2 5 2