Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:33:27+01:00
Myśla: czas teraźniejszy , r. męskoosoobowy , l.mn. , osoba - oni .
Wiemy; czas teraź. , osoba - my , l. mn.
będziemy robić : czas przyszły niedokonany , r.męskoosobowy , l.mn , osoba - my .
Zaplanowali l czas przeszly , l. mn. , osoba trzecia , r. męskoosobowy.
Zapisał : czas przeszły , l. poj. , osoba trzecia , r.męski
2010-02-22T18:34:24+01:00
Myślą - cz.ter. , l.m, 3.os, r. -
wiemy - cz.ter. , l.m, 1.os, r. -
czytaliśmy - cz. przeszły, l.m, 1.os, r.niemęskoosobowy
będziemy - cz. przyszły, l. m, 1.os, r. -
robić - bezokolicznik
zaplanowali - cz.przeszły, l.m, 3.os, r.męskoosobowy
napisał - cz. przeszły, l.p, 2.os, r.meski
2010-02-22T18:36:01+01:00
Myślą cz.teraźniejszy l.mnoga r.męski
wiemy cz.teraźniejszy l.mnoga r.męski
czytaliśmy cz. przeszły l mnoga r męski
będziemy robić czz. przyszły l. mng.r .Meski
zaplanowali przeszły l mng r nijaki
zapisal przeszly l.poj