Odpowiedzi

2010-02-22T18:36:44+01:00
A)150m przebędzie w 5s
b)w ciągu 1min przebędzie 180m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:39:03+01:00
Rozwiązuję te zadanie z proporcji. CZĘŚĆ "a":
60m------2s
150m------x
x=150m×2s÷60m=300s÷60=5s
Odp:
150m przebędzie w 5s.
CZĘŚĆ "b":
2s------60m
60s------x
x=60s×60m÷2s=3600m÷2=1800m
odp:
W ciągu minuty przebędzie odległość 1800m.
P.S.
------- oznacza dłuższą pauzę.