Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:33:59+01:00
12m3=12000dm3=12000l
12000/5=2400l
Tyle przypada na kazdego członka rodziny.
Kwiecień ma 30 dni, więc
2400l/30=80l
Tyle przypada na jednego członka dziennie
1 1 1
2010-02-22T18:34:19+01:00
12m3/30 dni kwietnia = 0,4m3 dziennie
więc 0.4/ na 5 osobową rodzine = 0.08m3
na jedną osobe
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T18:35:31+01:00
12m³=12000l
kwiecień ma 30 dni
12000/30/5=400/5=80[l]

Odp. Każda osobaz rodziny Makowiczów zużuła dziennie w kwietniu średnio 80l.