Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:03:57+01:00
2/3 wysokości 30 cm to 20 cm
2 dm x4dm x 6dm=48dm sześciennych wody
1dm=1 litr wody
48dm=48kg
6.5+48=54.5
2 3 2
2010-02-22T20:12:53+01:00
Objętość akwarium to: V=Pp*h
V=6dm*4dm(bo40cm to 4dm)*3dm(bo 30cm to 3 dm)
V=72dm
akwarium wypełnione jest do 2/3 czyli 72dm*2/3=48dm(sześciennych)
48dm=48L
1L=1kg czyli 48 *1kg=48kg
obliczam akwarium z wodą: 6,5kg+48kg=54,5kg
2 5 2