Przetłumacz pytania :
Where will they go?
What will they do?
Who will they meet?
What will they buy?
Will they make something?
Will they get lost?
Will they see something unusual?
Will they lose or find something valuable?
Will they fall in love?

2

Odpowiedzi

2010-02-22T18:40:05+01:00
Każde po kolei jak napisane było

Gdzie pójdą?
Co zrobią?
Kto będzie się spełniać?
Co to kupią?
Czy oni coś?
Will they get lost? - tego nie wiem .
kolejne :
Ujrzą coś niezwykłego?
Stracą lub znaleźć coś wartościowego?
i ostatniego nie wiem .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:40:42+01:00
Gdzie oni pojda? Co oni zrobia/beda robic? Kogo spotkaja? Co kupia? Czy beda cos robic? Czy sie zgubia? Czy zobacza cos niezwyklego? Czy zgubia czy znajda cos cennego? Czy sie zakochaja?
1 2 1