Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T08:27:54+01:00
1-Woda to życia znak,
nie ma życia gdy jej brak.

2-Kto oczystość wody dba
temu woda życie da.

3-Zimna woda
zdrowia doda.

4-Wodo,wodo
czysta wodo
tak mi ciebie brak

5-kto się często myje
ten dłużej zyje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:06:34+01:00
1.
zimna woda zdrowia doda.

2.
potrzebujesz dużo wody dla zdrowia i urody.
3.
woda leczy kaca i juz nawet nie powraca.
4.
wody nadmiary, najcenniejsze dary.
5.
kiedy smutno Ci i źle, wskocz do wody umyj się.