Odpowiedzi

2010-02-22T18:40:29+01:00
Zranione serce, brak serca, serce z kamienia .
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:42:58+01:00
Serce nie sługa
złamać serce
serce na dłoni
czego oczy nie widzą tego sercu nie żal
spadł kamień z serca
słuchać głosu serca
leży coś komuś na sercu
gołębie serce
ku pokrzepieniu serc
serce do walki\
serce jak dzwon
serce stanęło w gardle
serce bije jak młot
zajęcze serce
złote serce
20 4 20