Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:43:40+01:00
A)4.6*4.6*4.6=97.336 cm2
b)2.3dm=23cm
23*23*23=12167cm2
c)0.9m=90cm
90*90*90=729000cm2
2010-02-22T18:44:11+01:00
A) [(4,6cm)^2]*6 = 126,96 cm^2
b) [(2,3dm)^2]*6 = [(23cm)^2]*6 = 3174 cm^2
c) [(0,9m)^2]*6 = [(90cm)^2]*6 = 48600 cm^2
2010-02-22T18:45:14+01:00
Oblicz , Ile centymetrów kwadratowych ma pole powierzchni sześcianu o krawdzi:
a) 4,6 cm
b)2,3 dm
c) 0,9m


POLE SZEŚCIANU: 6a²

a) 4,6cm
P = 6*(4,6)²
P = 126,96cm²

b) 2,3dm = 23cm
P = 6 * 23²
P = 6 * 529
P = 3174cm²

c) 0,9m = 90cm
P = 6 * 90²
p = 6 * 8100
P = 48600cm²

POZDRAWIAM :)