Odpowiedzi

2009-10-15T21:59:41+02:00
Wystarczy rozrobić z większą ilością wody lub po prostu wodę odparować :)
2009-10-15T22:00:45+02:00
Aby zwiększyć kwasowość roztworu należy dolać kwasu, a aby zmniejszyć kwasowość należy dolać wody.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T22:05:20+02:00
Jeżeli chcesz zwiększyć odczyn kwasowy należy odparować wodę, natomiast żeby go zmniejszyć należy zrobić odwrotnie - do roztworu trzeba dodać wody