Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:41:19+01:00
Zbyszko kochał Danuśkę z wzajemnością , bo ona też go kochała, i to bardzo, A Jagienka bardzo kochała Zbyszka lecz bez wzajemności bo on do niej nic nie czuł. Po mimo to Jagienka nie narzucała się Zbyszkowi.
2010-02-22T18:42:10+01:00
Zbyszko kochał Danusię z wzajemnością , ponieważ ona też bardzo była w nim zakochana, A Jagienka bardzo kochała Zbyszka lecz bez wzajemności bo on do niej nic nie czuł. Po mimo to Jagienka nie narzucała się Zbyszkowi.