Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:47:46+01:00
Ksiażka pt: ,,Pinokio" podoba mi się dlatego, że jest bardzo ciekawa.Opowiada o tym jak pewien zwykły człowiek zrobił małą kukiełkę, która później orzyła.
Ksiażka ta jest niegruba i mozna ją bardzo szybko przeczytać. Bardzo polecam tą ksiażkę, i zachęcam ddo przeczytania!!!!

....................
41 3 41
2010-02-22T18:48:02+01:00
Mi najbardziej podoba się książka Pinokio ponieważ jest ciekawa i interesująca. Ta książka może dużo nauczyć o tym że niewarto kłamać innych ludzi i zwierząt. Moim zdaniem tę książkę warto przeczytać.
35 4 35
2010-02-22T18:48:21+01:00
książka Pinokio jest ciekawa i interesująca, ponieważ w zabawny sposób pokazuje jak można ukarać kłamstwo , które krzywdzi ludzi . Na bohaterze Pinokiu możemy zaobserwować zmianę osobowości : z naiwnego kłamczucha po kochającą istote.
28 3 28