Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T22:03:57+02:00
ZARAZ CI NAPISZE ODPOWIEDZ

108:12=9KM


9KM RAZY 1000M = 9000M
9000M RAZY 100CM= 9 000 00CM

ODP ,A=1:900 000
2009-10-15T22:06:06+02:00
2009-10-15T22:06:25+02:00
Jest to odpowiedź A.
108 km w rzeczywistości to 12 cm na mapie, zatem:
108/12= 9
zatem 1 cm na mapie to 9 km w rzeczywistości,
a żeby uzyskać wynik w km w rzeczywistości to do otrzymanej wartości dodajemy 5 zer (00 000), zatem szukaną skalą mapy jest odp A. 1:900 000