Odpowiedzi

2010-02-22T18:51:02+01:00
Pierwszą największą rzeka Włoch jest Pad - o długości 652 km drugą jest uchodząca wprost do Adriatyku Adyga,trzecia rzeką Włoch to Tyber - rzeka przepływająca przez Rzym.
Największe jeziora to- Garda Como i Magiore.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:53:20+01:00
Rzeki:
Tyber - 405 km
Pad - 652 km
Adda - 313 km
Maira - 120 km
Salso - 144 km


jeziora:
najczęściej występują w okolicach wulkanów, przy brzegach morza i w środkowej części kraju :
Bolsena
Averno
Lugano
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T19:11:39+01:00
Rzeki:
Pad - północ
Adyga - północ
Tyber - środkowa część Włoch
Adda - lewy dopływ Padu, czyli na północy

Jeziora:
najwięcej jest ich na północy.
-Como
-Garda
-Molveno
-Nambino
2 4 2