Odpowiedzi

2009-10-15T22:08:56+02:00
=(7-pierw z 7)- (1/2 - pierw z 7)= 7-pierw z 7 - (1/4 - pierw z 7 + 7)= 7- pierw z 7 -1/4 +pierw z 7 + 7 = 14- 1/4 = 13 i 3/4

mam nadzieje ze sie nie pomylilam:D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T22:10:39+02:00
√[(7-√7)²]-((1/2)-√7)²=7-√7-((1/2)²-2*(1/2)*√7+(√7)²=7-√7-(1/4)+√7-7=-1/4
2009-10-15T23:07:29+02:00
=7-pierw.z 7i[1/4-7]=7-pierw.z 7-1/4+7= -pierw.z 7+13 całych i 3/4 pozdrawiam