Zbuduj zdania złożone według podanych schematów :
a _________, więc ___________
_________________________________.

b _________,ale , ____________
_________________________________.

c ________i________________
__________________________________.


Pliss na wtorek !

3

Odpowiedzi

2010-02-22T18:51:09+01:00
A] Zawsze wygrywam, wiec jestem dobry.
b] Pojde do kina, ale najpierw kupie bilet.
c] Kupie spodnie i bede w nich chodzil.
4 2 4
2010-02-22T18:51:19+01:00
A) Bolała mnie głowa, więc poszłam do lekarza.
b) Chciałam jechać nad jezioro, ale zaczął padać deszcz.
c) Byłam chora i nie poszłam do szkoły.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:51:34+01:00
A ) Moje miasto jest piękne, więc warto je zwiedzać.
b) Chciałam mieć psa, ale rodzice się nie zgodzili.
c) Na balu tańczyliśmy i śpiewaliśmy.
4 3 4