Odpowiedzi

2009-10-15T22:25:39+02:00
Budowa zewnętrzna: trzon prącia, żołądź oraz napletek. Jest narządem homologicznym żeńskiej łechtaczki. na szczycie żołędzi znajduje się ujście cewki moczowej.
budowa wewnętrzna: prącie składa się z dwóch ciał jamistych oraz jednego ciała gąbczastego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T22:33:07+02:00
Zewnętrzna:
-trzon prącia
-żołądź
-napletek.

Jest to narząd odpowiadający łechtaczce u kobiet.
Ujście cewki moczowej znajduje się u szczytu żołędzi.