Odpowiedzi

2010-02-22T18:57:34+01:00
162km/h=45m/s. Skoro rozpędzał się do tej prędkości przez 90sek, to jego przyspieszenie wynosi 0,5m/s^2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:00:08+01:00
Dane:
V₀ = 0
V = 162 km /h = 162 000 m / 3600 s = 45 [m/s]
t= 1,5 min = 90 s
Rozw.:
a = ΔV/t = (V - V₀)/t = 45 [m/s] / 90 s = 0,5 [m/s²]
2010-02-22T19:00:31+01:00
Dane : szkuane :
a = ?
v= 162km/h = 45 m/s
t= 1,5 min = 90 s

a= v/t a=45m/s : 90s = 0,5 m/s


nie zapomnij o odp. ^^