Zbuduj zdania złożone według podanych schematów.

a.
___________ , więc ___________
________________________________________________________

b.
___________ ,ale ___________
________________________________________________________

c.
____________ i _____________
________________________________________________________



......................................................................................

3

Odpowiedzi

2010-02-22T18:56:43+01:00
A. Byłam dzisiaj w szkole, więc nauczyłam się dużo ciekawych rzeczy.
b. Powiedziałam "cześć" mojej koleżance, ale ona tego nie usłyszała.
c. Byłam w sklepie i zrobiłam duże zakupy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:00:03+01:00
A) Teraz jest zima, więc jest zimno.
b) Lubię matematykę, ale czasami mam z nią problem.
c) Moja klasa zawsze sobie pomaga i jest koleżeńska.
1 5 1
2010-02-22T19:23:00+01:00
A ) Bawię się z koleżankami ,więc często do nich przychodzę .
b ) Chciałam mieć psa ,ale rodzice się nie zgodzili.
c ) W domu uczyłam się i dlatego zaliczyłam sprawdzian .