Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T18:57:13+01:00
Oznacza on człowieka który jest chciwy ,nieuczciwy , bardzo drapieżny,który ma zakrzywione palce które inaczej nazywają sie szpony.
2010-02-23T00:32:02+01:00
Harpagon to tytułowy bohater komedii Moliera pt. "Skąpiec". Jego nazwisko jest pochodzenia greckiego i tłumaczy się jako chciwiec, sknera, człowiek drapieżny z zakrzywionym palcami, co wskazuje na cechy bohatera.