Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:06:14+01:00
1) Wyjazd na polowanie.
2) Opowieść Gerwazego o historii zamku i początkach konfliktu między Soplicami a Horeszkami.
3) Zachwyt Hrabiego nad tajemniczą dziewczyną z sadu.
4) Powrót uczestników polowania.
5) Kolejny spór Rejenta i Asesora o psy.
6) Opowiadanie Telimeny o jej piesku.
7) Bójka między Asesorem i Rejentem, zakład.
8) Sędzia ogłasza konkurs na najpiękniejszego rydza.
1 5 1
2010-02-22T19:07:46+01:00
1 Sędzia wygłasza swoje poglądy na temat wspolczesnego i dawnego wychowania
2podkomorzy dzieli sie sluchaczami przemysleniami dotyczacymi francuskiej mody
3pojawia sie teliemena ktora tadeusz bierze za cudowna istote spotkana rano kokieteria talimeny
4asseror i rejent rozpoczynaja spor o charty kusego i sokola
5wojski hreczecha wypowiada sie na temat polowania
1 1 1