Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T23:06:07+02:00
Do przymierza, zawartego pomiędzy Panem Bogiem i Noem zaraz po potopie, dołączona była obietnica zapewniająca, że żadne ciało nie będzie więcej zniszczone przez wody potopu. Oto słowa przymierza: „ Nadto rzekł Bóg do Noego i do jego synów, którzy byli z nim, mówiąc: Oto Ja, Ja ustanawiam przymierze moje z wami i z potomstwem waszym po was, I z wszelkimi istotami żyjącymi, które są z wami, z ptactwem, z bydłem i z wszystkimi dzikimi zwierzętami, które są z wami, z tymi wszystkimi, które wyszły z arki wraz z wszystkimi zwierzętami ziemi. I ustanawiam przymierze moje z wami, że już nigdy nie zostanie wytępione żadne ciało wodami potopu i że już nigdy nie będzie potopu, który by zniszczył ziemię.” (1 Mojż. 9:8-11)

ogolnie jest taka stronka http://www.dawnbible.com/pl/numer88.htm kliknij i zobacz moze znajdziesz odpowiedzi na pytania . a jak nie to postaraj sie poszukac w googlach , Pozdro
2009-10-15T23:08:18+02:00
3) Z Abrahamem
6) Dawid
9) Narodziny Mesjasza zapowiedział Izajasz. Mesjaszem jest Jezus