Odpowiedzi

2010-02-22T19:00:46+01:00
Możesz np:. na pisać, że:

- Będę poświęcała więcej czasu rodzinie.
- Będę pomagała więcej w potrzebie innym.
- Będę słuchać rodziców.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:00:56+01:00
[to nie moje]
Np.:
*ograniczenie korzystania z komputera
*ograniczenie korzystania z telefonu
*ograniczenie korzystania z tv
*ograniczenie jedzenia słodyczy
*chodzenie na Drogę Krzyżową
*chodzenie na Gorzkie Żale
*...