Odpowiedzi

2010-02-22T19:08:40+01:00
1)
a - 6l
b - 301l
c - 0.65l
d - 30l
e - 7,5l
f - 125l

2) 25*25*25= 15625 [l]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:11:07+01:00
Zadanie 1:
1dm³=1litr
a więc
a)6 dm³=6l
b)301 dm³=301l
c)0,65 dm³=0,65l
d)3 m³=3*10*10*10dm³=3000l
e)¾ m³=0,75*10*10*10dm³=750l
f) 1250 cm³=1250*0,1*0,1*0,1dm³=1,25l

Zadanie 2:
wzóz na objętośc sześcianu to
V=a³
a=25
a więc
V=25dm*25dm*25dm
V=15625dm³=15625l