Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:12:35+01:00
1. zaimek
2. spójnik
3. zaimek
4. przymiotnik
5. zaimek osobowy
6. rzeczownik
7. przymiotnik
8. zaimek osobowy
9. przyimek
1 5 1
2010-02-22T19:18:35+01:00
1 oni- zaimek rzeczowny osobowy
2 by-partykula
3 niego- zaimek rzeczowny osobowy
4 cały- przymiotnik
5 ja- zaimek rzeczowny osobowy
6 sam-zaimek albo rzeczownik
7 kazdego-przymiotnik
9jeno-parttykula
8 ty- zaimek rzeczowny osobowy
2010-02-22T19:26:36+01:00
1. zaimek :D
2. spójnik
3. zaimek
4. przymiotnik
5. zaimek osobowy
6. rzeczownik
7. przymiotnik
8. zaimek osobowy
9. przyimek (chyba)