Odpowiedzi

2010-02-22T19:14:10+01:00
Kiedy człowiek jest młody chce być jak najszybciej dorosły, jednak na wszystko przyjdzie czas.

W życiu codziennym odkąd byliśmy młodzi sporo się pozmieniało jednaj duch czasu pozostał.

Kłamstwo makrótkie nogi, kwestią czasu jest kiedy się wyda.

Rysuje serca, w ten sposób zabijam czas.

Mieszkają od siebie daleko, czy miłość przetrwa próbe czasu?
2010-02-22T19:14:51+01:00
Chodzi Ci o frazeologizmy ?.
*Dopiero zaczęliśmy budować dom, więc nie martw się wyglądam na wszystko przyjdzie czas.
*Nie rozumiem ducha czasu, bo nie zapoznałam się z tamtą epoką.
*On Cię zostawi to tylko kwestia czasu.
*Czekałam na autobus i nuciłam sobie piosenkę żeby zabić czas.
*Wylatuje do Anglii , yo będzie dla mnie i mojego partnera prawdziwa próba czasu.
*Trawie czas na chodzenie po sklepach , kiedy mogłabym się uczyć .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:16:14+01:00
Na wszytsko przyjdzie czas, więc się nie przejmuj, napewno wygrasz jakiś konkurs.
Nad każdym czuwa duch czasu, to on podpowiada nam co kiedy mamy zrobić.
Napewno ktoś kiedyś zauważy twój talent, to tylko kwestia czasu.
Czytając ksiązki zabijam swój wolny czas.
Podczas lekcji muszę trawić czas.
Kazdy z nas jest poddany próbie czasu, postaraj się ją wygrać.

P.S. Nie jestem pewna czy to dobrze, ale mam nadzieje że pomogłam.