Odpowiedzi

2010-02-22T19:09:14+01:00
Taa... dla współczesnego nastolatka zazwyczaj kasa fura i komóra aaa i jeszcze lusterko, błyszczyk i to jak wygląda w tych nowych kolczykach;)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:13:49+01:00
Dla współczesnego nastolatka najważniejszy jest świat wirtualny tzn. serfowanie po internecie . W XXI wieku młodzież szybko się uzależnia. Duże znaczenie takze mają stosunki<emocjonalne> z rówieśnikami . Rówiesnicy wywieraja presje oraz buntują np. do picia alkoholu , do palenia papierosow , a czasem nawet do narkotykow. To są najwazniejsze rzeczy dla współczesnego nastolatka .

Pozdrawiam :) Licze na Pkt :)
2 4 2
2010-02-22T19:15:15+01:00
Dla współczesnego nastolatka najważniejsze są:
- telefony
- komputery
- dostęp do internetu
- pieniądze
- deskorolki, piłka do nożnej itp
- pieniądze
- własny pokój
- popularność wśród rówieśników
- ciuchy
- potrzeba bliskiego przyjaciela
- zgoda rodziców na wyjazdy
- popularność na stronach internetowych
- gry
- szybkie zdobycie pełnoletności

Proszę bardzooo:))
Liczę na naj.:))