Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:14:01+01:00
To pytanie podchodzi bardziej pod WOS niż pod Historię ale postaram się udzielić ci odpowiedzi na to pytanie ;P


W takim kraju nie dało by się normalnie funkcjonować. Ludzie byli by zastraszani przez grupy ludzi ludzi (Gangi itp.). Nie można by było liczyć na sprawiedliwość. Dominowała by reguła siły. Szerzyły by się zamieszki
8 3 8
2010-02-22T19:14:30+01:00
Życie w takim państwie ma dwie strony medalu. Są plusy i minusy. Plusami są:
-Nie trzeba płacić podatków
-Można robić co się chce
-Nikt nie wtrąca się w twoje życie
-itp.
Natomiast minusy są większe niż nam się zdaje.Minusy to:
- Nikt nie posiada swojego prawa.
- Nikt nie ma prawa do własnego zdania
- Nie posiada się obywatelstwa
- Bandyci Chodzą wolno
- itp.

W każdym kraju może być lepiej, ale cieszmy się z tego co mamy.
6 4 6