Odpowiedzi

2009-10-15T22:44:36+02:00
Abstrakcja (łac. abstractio - oderwanie) – w sztukach plastycznych: taka realizacja dzieła, w której jest ono pozbawione wszelkich cech ilustracyjności, a artysta nie stara się naśladować natury. Autorzy stosują różne środki wyrazu, dzięki którym "coś przedstawiają". Sztuka abstrakcyjna jest nazywana sztuką niefiguratywną. Jest to sztuka bardzo różnorodna, w której występują odrębne nurty, czasem związane z jednym tylko artystą.
65 4 65
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T23:12:44+02:00
Abstrakcja- jest to coś(rzecz,czynność)wydająca się niemożliwa, rzadko spotykana, inna niż wszystkie.

myślenie abstrakcyjne-jest to myślenie o czymś zupełnie odbiegającym od świata rzeczywistego
11 3 11