Odpowiedzi

2010-02-22T19:14:59+01:00
-55+10=65zł
sweter i czapka kosztuja razem 65zl
-55-10=45
sweter od czapki jest drozszy o 45zl
-55-10=45
czapka jest o 45 zl tansza

pozdrawiam ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T19:15:11+01:00
Sweter : 55 zl.
czapka : 1o zl.

1. 55 zl. + 10 zl. = 65 zl.
2.55zl. - 10zl. = 45 zl.
3. 55zl. - 10zl. = 45 zl.


;) pozdro...;):D
2010-02-22T19:15:23+01:00
Sweter+czapka:
55+10=65zł
sweter od czapki:
55-10=45zł
czapka od swetra:
55-10=45zł

życzę powodzenia :)